KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED

 

  Kas superb.ee lehel müüdavad tooted on originaalid? 

 Jah! Müüme ainult originaalkaupa. Võltsitud toodetega kauplemine on ebaseaduslik ja karistatav kriminaalne tegevus ning sellega Superb Cosmetics OÜ ei tegele.

 

  Miks osta superb.ee e-poest? 

 

  • Tasuta tarne alates 50€ ostust!

  

  • Müüme eksklusiivseid kaubamärke nagu Too Faced jpt, mis on Eestis saadaval vaid meie e-poes.

 

  • Müüme ainult kvaliteetset, kõrgelt hinnatud ja värsket kosmeetikat. 

 

  • Superb.ee e-poes on pea kõik tooted Cruelty-free märgisega, mis tähendab, et toodet pole loomade peal testitud. 

 

  • Lisaks on meil ka hea valik vegansõbralikke tooteid maailma tippbrändidelt, mille valiku leiab peamenüü ''VEGAN'' nupule klõpsates.

 

  Kui soovin, et tellimus pakendatakse kingituseks, kas siis tuleb maksta lisatasu?

 Ei! Kui ost on mõeldud kingituseks, siis piisab sellest, et tellimislehel märkida kommentaaride lahtrisse ''Kingitus''.

 

  Kuidas sooduskoodi kasutada? 

 Soodustuse rakendamiseks sisesta ostukorvis ‘’Kupongi kood’’ väljale sooduskood ning vajuta nupule “Lisa kupong”. 

 

  Miks ei tulnud peale tellimuse sooritamist meilile arvet ja kinnitust? 

 Juhul kui peale makse sooritamist ei tulnud meilile arvet ning tellimuse kinnitust, siis see tähendab, et maksmine ebaõnnestus. Läbi internetipanga makstes veenduge, et peale makse sooritamist vajutate nuppu ‘’Tagasi kaupmehe juurde’’. 

 

  Kuidas toodet kasutada? 

 Kui soovid saada lisainfot mõne toote kasutusviisi kohta või muid ilunippe, siis võta meiega julgelt ühendust läbi meie Facebooki lehe või kirjutades meiliaadressile support@superb.ee. 

 

  Miks ei saa ma soovitud toodet korvi lisada?/ Millal minu soovitud toode uuesti müüki tuleb? 

 Kui toote kõrval puudub nupp ‘’lisa korvi’’, siis on toode hetkel laost otsas. Täiendame pidevalt ladu ning soovitud toode peaks olema uuesti saadaval üldjuhul kümne tööpäeva jooksul.

 

Ei leidnud oma küsimusele vastust? Kirjuta meile!

support@superb.ee